jueves, 19 de marzo de 2015

Participació dels agents educatius


Analitzar a nivell intern
Anàlisi extern:
                             objectiu   dels agents    educatius
Direcció:
Incentivar la participació activa del claustre en l’elaboració del pla de millora.
Coordinar i gestionar les reunions i els terminis d’entrega de les demandes.
Proporcionar graelles de recollida de  dades per agilitzar les propostes.
Mestres:
Estar motivats i sensibilitzats.
Analitzar i reflexionar sobre el procés lecto-esacriptor que es dur a terme.
Elaborar i desenvolupar el pla lecto-escriptor.
Marcar els objectius mínims de cada nivell relacionats amb l’àrea de llengua catalana.
Omplir les graelles proporcionades per la cap d’estudi.
Concretar les tipologies de texts i fer un buidatge en una graella.
Fer propostes per treballar els 30 minuts de lectura obligatòria.
Participar de manera activa de l’elaboració dels plans de millora.
Proporcionar estratègies per l’atenció a la diversitat.
Psicopedagoga
Diagnosticar, analitzar i reflexionar.
Mantenir reunions periòdiques (mensuals) amb equip directiu i EE.
Col·laborar de manera activa de l’elaboració dels plans.
Proporcionar estratègies per realitzar el pla de millora.
Realitzar observacions directes i recollida d’informació de la pràctica docent.
Sintetitzar i agrupar amb col·laboració de l’equip directiu les aportacions del claustre.
LIC:
mantenir la formació actual que es dona al centre.
Proporcionar estratègies d’actuació. 
Famílies:
Despertar l’hàbit lector a les famílies.
Fomentar la lecto-escriptura en els seus fills
Serveis Educatius:
Donar a conèixer els suports que tenen.
Biblioteca pública del barri:
Saber quins recursos poden proporcionar per la millora del pla lecto-escriptor.
Col·laborar en el desenvolupament del pla lector.
Llibreries:
Conèixer i enviar les innovacions editorials


No hay comentarios:

Publicar un comentario