Analitzar
a nivell intern
|
Anàlisi
extern:
| |
objectiu dels agents educatius
|
Direcció:
Incentivar la participació activa del claustre en
l’elaboració del pla de millora.
Coordinar i gestionar les reunions i els terminis
d’entrega de les demandes.
Proporcionar graelles de recollida de dades per agilitzar les propostes.
Mestres:
Estar motivats i sensibilitzats.
Analitzar i reflexionar sobre el procés
lecto-esacriptor que es dur a terme.
Elaborar i desenvolupar el pla lecto-escriptor.
Marcar els objectius mínims de cada nivell relacionats
amb l’àrea de llengua catalana.
Omplir les graelles proporcionades per la cap d’estudi.
Concretar les tipologies de texts i fer un buidatge en
una graella.
Fer propostes per treballar els 30 minuts de lectura
obligatòria.
Participar de manera activa de l’elaboració dels plans
de millora.
Proporcionar estratègies per l’atenció a la diversitat.
Psicopedagoga
Diagnosticar, analitzar i reflexionar.
Mantenir reunions periòdiques (mensuals) amb equip
directiu i EE.
Col·laborar de manera activa de l’elaboració dels
plans.
Proporcionar estratègies per realitzar el pla de
millora.
Realitzar observacions directes i recollida
d’informació de la pràctica docent.
Sintetitzar i agrupar amb col·laboració de l’equip
directiu les aportacions del claustre.
LIC:
mantenir la formació actual que es dona al centre.
Proporcionar estratègies d’actuació.
Famílies:
Despertar l’hàbit lector a les famílies.
Fomentar la lecto-escriptura en els seus
fills
|
Serveis
Educatius:
Donar a conèixer els suports que tenen.
Biblioteca pública del
barri:
Saber quins recursos poden proporcionar per la millora
del pla lecto-escriptor.
Col·laborar en el desenvolupament del pla lector.
Llibreries:
Conèixer i enviar les innovacions editorials
|
Apartats
jueves, 19 de marzo de 2015
Participació dels agents educatius
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario