Títol del projecte
Contrucció d'un PLEC, des de l'assesorament.
Descripció del tema del projecte.
Què volem fer?
L’àmbit d’intervenció es centre en l’educació infantil
(segon cicle) i primària, que avarca les edats de 3 a 12 anys. Cal dir que el
segon cicle d’infantil no pertany a l’escolaritat obligatòria(una dada que cal
tenir present alhora de formular el pla de millora).
Després d’haver passat el PRODISCAT a tota una classe de
primer de primària i un cop analitzats els resultats, s’arriba a la conclusió
que part de les dificultats en l’adquisició de la lecto-escriptura son degudes
a la manca d’un projecte de centre que treballi de manera lineal el procés
d’adquisició, assentament i competència de la lecto-escriptura.
Degut als resultats optinguts la proposta d’intervenció inicial (realitzar un projecte
per millorar les capacitats en lecto-escriptura d’alguns alumnes que presenten
dificultats ) es veu modificada. Es presenten i exposen les observacions a l’equip directiu (aquest és el
segon curs que estan en la direcció). Es proposa
realitzar un PLEC (que coincideix que és una de les propostes que ha presentat
l’equip directiu en el seu projecte de direcció).
La meva proposta
d’intervenció passa a ser un assessorament i posterior creació d’un PLEC.
No hay comentarios:
Publicar un comentario